OPET’ten yine bir ilk: Sürdürülebilir geleceğe 250 milyon TL’lik yeşil tahvil ihracı

OPET, sürdürülebilirlik yatırımlarını desteklemek amacıyla 250 milyon TL nominal değerinde ve 2 yıl vadeli yeşil tahvil ihracını tamamladı. OPET Genel Müdürü Özgür Kahramanzade, “Enerji sektöründeki dönüşümün hızlandığı bir dönemde gerçekleştirdiğimiz bu tahvil ihracı sürdürülebilir enerji yatırımlarımıza önemli katkı sağlayacak” dedi.

OPET’ten yine bir ilk: Sürdürülebilir geleceğe 250 milyon TL’lik yeşil tahvil ihracı